Friday 10 February 2017

Nota 10 February 2017

Assalamualaikum...

Bertemu kembali, hari ini hari jumaat, hari yang barokah..Tengok jam sat, urmm.. tepat jam 11:40 Malam.. Cuaca malam ni sangat panas, haba naik ke permukaan tanah kerana hujan tak turun..haha
Langit malam ni sangat cerah ditambah pula dengan bulan yg terang benderang.. cantik..!! Aku merenung ke luar tingkap, melihat pemandangan malam yg suram..

Hari ni, aku ada berita gembira utk korang.. Nak tahu?? Yahh, semestinya... hehe... Alhamdulillah, result sem 5 dah keluar hari ini.. Dan baru petang tadi aku cek.. and guess what?! Pointer aku naik, I'm sooo happy.. Alhmdulillah.. Sem lalu 3:35 and now 3:42.. well, takda la naik byk tapi aku bersyukur sangat... Terima Kasih Allah...kerana memberikan aku rezeki ilmu..

Org first aku bagitahu adalah ibu aku..hehe... Betapa happynya ibu aku dpt tahu aku lulus dgn baik... Nampak tak? Anak kesayangan hehe...

Aku nak cabar diri aku utk last sem ini.. Sem 6 nanti akan jadi medan perang yang terakhir bagi aku... Jadi, aku nak buat yg terbaik dari yg terbaik aku pernah buat.. Wish me luck.. Aku  nk dptkn 3:80 ke atas... aku tahu, aku mampu buat.. cuma tu lah, aku ni malas kalau bab study.. aku study memang last minute.. bukan nak kata aku berlagak sombong... atau style org pndai study last minute.. tapi itu lah aku.. aku jenis yg mudah hadam cepat dan cepat juga la berlalu pergi.. tak lekat pun.. kejap je dia singgah haha.. aduhaii, boleh pulak macam tu ek.. ahahaha....

Aku dok fikir, apa la nk jadi kat aku nanti lepas habis praktikal.. tempat praktikal pun tak pilih lagi... aduhhh... Fening betull lah... Takpa, takes time orang bilang haha..

Okay, sekian ja nota hari ini..
Kalau aku fikir nak tambah lagi, nanti aku repost ja haha... Aduyaii apa la aku merapu ni... haha

Adiosss....

No comments:

Post a Comment

RUKUN QAULI, QALBI DAN FI'LI DALAM SOLAT

Assalamualaikum Netizen.. Okay, hari ni saya nak kongsikan beberapa ilmu.. Ilmu ketika mengerjakan solat. Nak tahu? Baiklah...jom kita b...